Custom Search

Akong Mga Pasundayag

26 February 2009

Lawak sa 3D-SECTION



Tungod sa duha ka bituon
Kinabuhi ko nagmalipayon
Mga higala akong naangkon
Didto sa sulod og sa 3D-Section…

Taas og daot among magbalantay
Kanamo sige lang og pamantay
Sa matag sipyat mo moisa ang kilay
Makalitok ka na lang..,sori sir akong nalimtan,
Sori sir, wala ko mabantayan,
Sori sir, wala ko macheck ang tanan,
Sori sir, mistake report na lang..
Hahays…,poya sa…,nga-aaaaaaaasssstang!

Diay group leader kunohay
Maayo og sweto man sab kaayo ang panuway
Apan ayaw og ayaw gayod siya og hilabti
Ang amiw ako intawon nang hani..hehehe!
Bilib me guys, I trust in you…busa ayaw ko og ilogi!

Didto usab sa maong lawak
Hikaplagan ko ang nagkatibulaag kong mga anak
Si edilson, jonelson, og kobmatz nga filmerson
og gipakataw ko usab ang kamanghuran
kong gwapito-matso nga si neil jefferson…poya sah?

Duha kami didto ka bulak
Apan ang usa nalaya na og wala nay huwak
Ambot og pilit man gyapon ang bana sa hinampak
Dalaygon ang ilang gugma.., busa mga higala pakpak!

Sa maong lawak duna akoy mga silingan
Nga sa pagsulat ko niini, tua na sila sa japan
Usa ka bulay-og og ang usa inila nga adunahan sa Mactan
Apan makalagot kay ang akong giusap nga mikropon
iya akong giilogan….bayot sad ang uwagan?
Sori sir ayaw lang ko ipa-barangay kapitan, madahan!!?

Sa maong lawak duna usab kami labtim kon tawagon
Tawgon ta lang sa ngan nga juan bastos potot og kobmatz nga VERNON
ayaw lang mo og palag og ayaw usab sila hilabti
kay maigo ka sa sipa nga patid dayon makasyagit ka og OOOLLLAAAAYYYY!

Kon dunay “labtim” duna usab “network wartim” kon tawagon
Asa ka kapuso o kapamilya…..? tubag dayon kay ikaw ilang pagasuphon!
Kon maulawan muduko na lang ang bao intawon
Kalooy sad samtang ang kobmatz nga goliath ikaw palaguton…
Maayo nalang og dunay igat nga “rawnd girl este, bayot” nga si junjun!

Duna usab hilomon kon tawagon
Apan kon mopaghot na gani asta ngipon mo hapit matulon
Asta ang kanunayng nagduka, wala lang duka lang gihapon tan-awon…
Apan dunay tubag nga pahiyom lang kang smayling boy
Nga tinuyo aron makita ang kandiis nga murag ilong sa itoy!
Apan ayaw mo og banha kay makatilaw usab mo sa kasaba ni kingkoy este sa onggoy!

Duna usab seryoso ang epek
Mga mata nga daw dili mahulogan og totpik
Atbangan usab sa kyut nga gayo
Nga ang panagway mura na og alhooo!
Apan ang akong dodong lei ang mas pinakaalho este, gwapo..
Apan ako nalipay karon kaninyo
Sa inyong naabtan angayan lang nga ipasigarbo!bravo,lolo este alho!

Duna say murag adik-adik didto
Panagway pa lang tikig-kwanggol nga otsinanggo
Apan walay makalupig sa paspas nga kiyod ni chocolo
Og ka aryat nga bulay-og sa carcar-chicharon nga usa ka tindero!
Negosyante pa sama nihiniiii do-do-dodo-dodong tu-tu-turrrrkooo….
Og igo na lang sa pagkiay-kimbot sa daot nga peling dancer kuno
Samtang nagpangidhat si poging jay diri kanako…

Kon duna man akoy nalimtan
Alang gyapon ni ninyong tanan
Palihog ako pagahimangnoi
Nga naa pa diay si randi
Espesyal kay ako lang ipaulahi
Apan pls respeto lang og pagsabot
Kay we ned to be praybeyt, OK!
Suginlan lang unya tamo sa among habal
o ang panagsangka ni dramaturgist og hellmaine didto sa cabal!

Namugna ko kini tungod sa kamingaw
Sa kalit ko nalang kamo nahanduraw
Dili og dili gyod pwede nga mahanaw
Kanunayng nagasidlak sama kang haring adlaw!

Buot ko lang magpasalamat
Nga kamo akong nahimamat
Og sa kinasing-kasing inyo akong gidawat
Bisan pa man sa kahuyang sa akong dapat…

Daghang salamat mga higal-----a..
Padayon sa duka-duka ayaw og kabalaka! ^^

Katas ng Saudi Presents:
SA PILING NG MGA KAMEL, dona…

No comments:

Post a Comment