Custom Search

Akong Mga Pasundayag

20 February 2009

An OFW Drama Bisaya Monologue (with video)


Usa ka adlaw niana sa akong kinabuhi…,nahigmata na lamang ako sa kangitngit…Ni bisan dyutay nga kahayag wala ko kini igkita…Taliwala sa maong kawad-on..,gitudloan ko ang duha ko ka mga tiil sa pagtikang man lang kauban sa pagpanghinaot nga makaplagan ko ang maong kahayag…

Gibati ko ang tumang kaguol,kamingaw, kahadlok og pagmahay…Nga og bisan taliwala sa maong kangitngit..,gipugos ko ang akong mga mata sa pagpiyong og aron nga mahikatulog pag-usab nga nanghinaot nga sa pagbuka sa akong mga mata..,usa ka mahayag nga kalibutan na maoy akong mamat-an….

Apan nahigmata gayod ako sa hubo nga kamatuoran..,nga ang maong dalan..,mao gayod ang akong ginasubay og ginasudlan…Nan karon si kinsa man ang akong kadangpan..?
Hilak,pagbakho og nagpanawag og mahimong kasandigan..Bisan mipatigbabaw na ang akong pag-aggulo sa kawanangan..,wala ni si bisan kinsa ang misanong sa maong panawagan…Naugtas na ang akong kalawasan…,gibati ko na ang tumang kahuyang!

Apan taliwala sa maong mga pagsulay og kalisdanan…Ang matuod og buhi nga Diyos didto ko hikaplagan…Gitalikdan man ako sa kadaghanan..,apan siya padayon nga naglamdag sa akong kiliran…Kaniya ko ihalad ang tanan….

Karon, andam ko nang sagubangon ang usa ka dakong hagit sa akong kinabuhi.Nga sa matag-tulo sa akong mga luha…,usa ka pangandoy ang mamugna..Dili ko panumbalingon ang mga mahimong pagtamay sa uban hinuon, himoon ko kining gabayan paingon sa matam-is kong kalampusan!

Pls. search Adbent22 @ youtube.com for more video drama bisaya monologue.

No comments:

Post a Comment