Custom Search

Akong Mga Pasundayag

24 February 2009

Bisaya ko Ayaw og Pagtamaya


Dinhi niining atong kalibutan
Duna’y nagkalain-lain nga pinulongan
Mahimamat mo kini og bisan asa ka man
Dili og dili mo kini mahimong’ kalikayan

Dinhi sa akong nahimutangan
Duna’y tagalog og kapampangan
Apan nabati ko nga lahi ang ilang tinagdan
Og sa mataglitok og lihok ko ilang gibantayan!

Sa balay o sa trabaho man
Kanunay ila akong pagahisgutan
Dili aron daygon, kondili pakauwawan
Gidawat ko na lang nga tiaw-tiaw ang tanan!

Tinuod nga ako dili sama kanila
nga nagtubo sa kaharuhay kaniadto pa
nga ang gustong pangayuon og angkonon
kanila, dili kini lisod nga kab-oton

Apan nagatoo ko nga og si bisan kinsa ka man
Managlahi man ang atong gigikanan
Respeto og pagsabot lang ang gikinahanglan
Ila-ilaha ang kaugalingon sa dili pa motamay sa uban!

Bisan pa man og ingon niini ang gidangatan
Dili kini babag paingon sa kalampusan
Ang mahinungdanon nga wala ko’y gitamakan
Ipamatuod ko nila, nga kitang’ mga bisaya banggiitan!

No comments:

Post a Comment