Custom Search

Akong Mga Pasundayag

20 February 2009

Pagsupak ba o Pagsakripisyo?



Niadtong sayo sa kaadlawon
Giandam ko ang akong kaugalingon
Mingaw niadto ang palibot
Nga daw walay gustong manghilabot

Sa paglabay ko sa lawak sa akong mga ginikanan
Wala ni bisan gamay nga kasikas akong nadunggan
Buot ko mang tugawon ang ilang paghikatulog
Gipili ko na lang nga sila dili na matandog

Sa pagbiya ko sa among panimalay
Wala ko kapugngi ang mga luha sa pagbuhagay
Daw ang kasing-kasing ko nalanay
Nangita og pwede nga kanako mosapnay!

Sa matagtikang ko sa akong mga tiil
Dungan sa pagpangurog sa akong mga ngabil
Nakahangad ko sa langit og nagasangpit
Ginoo ko,giyahi ko didto sa maong dapit!

Dili man sila uyon sa akong pagbiya
Apan sayod ko nga sa kaayohan ang ilang gihuna-huna
Usahay makapangutana ko, pagsupak ba o pagsakripisyo?
Nga gipili ko, kanila magpahilayo!

No comments:

Post a Comment