Custom Search

Akong Mga Pasundayag

14 April 2009

Gikapoy Kong Kalawasan


Gilabanan ko nga mahilayo sa sakit
Apan lawas ko karon naga singgit
Sa alima sa inahan ako nanginahanglan
Sa iyang mga hapuhap og pag-atiman.

Nia ko sa akong katre naga buy-od
Naninguha nga makabarog og makaaginod
Bisan pa man nga nagpangurog kining tuhod
Nanglimbasog aron makatrabaho lang gyod.

Lahi ra gyod kung tua sa panimalay
Sa kaluya kanimo daghan ang mosapnay
Sa hikap lang ni Nanay og ni Tatay
Gikapoy nga kalawasan dali rang mahupay.

Gipangita ko man maong mga pagpangga
Apan dawaton ko nalang nga karon dinhi sila wala
Gusto ko man nga mopauraray sa ilang mga bukton
Dawaton ko na lang nga lahi na ang sa karon.

Gikapoy og nagluya man akong kalawasan
Buntugon ko kini alang sa ilang kaayohan
Patuloon ko na lang ang mga luha sa unlan
Nga sa matag lugas niini, mahulma ang mga
pangandoy, paglaom og kadasig nga hilabihan!

No comments:

Post a Comment