Custom Search

Akong Mga Pasundayag

25 April 2009

AWITA ang AWIT ko




Pangandoy ko’ng awiton kini
Damgo ko’ng imong mabati
Tinguha ko’ng mahalad kanimo
Kining awit nga gimugna ko.

Apan pangandoy lang gyod diay
Kay ang mga nota daw mitalidhay
Pakyas ko’ng awiton og ipabuhagay
Kining gugma nakong giatay.

Palihog lang awita ang awit ko
Pahinungod ko alang kanimo
Pasaylo-a kung dili ko kini mahimo
Hangtod ron padayon pang nakigbugno.

Ginamit ang lugas sa akong mga luha
Gisuwat sa palad nga hapit na madugta
Namugna sa huna-huna nga hapit malata
Nabuo ang awit sa gubat didto sa taliwala.

Kini ang awit sa akong pakigbisog
Awit sa gugma nga walay pagkabusog
Padayong naglagubo sama sa dalugdog
Hinaot nga ikaw niini makadungog.

Palihog lang awita ang awit ko
Awit sa gugma ko diha kanimo
Ug kon ugaling mahimo nang abo
Malooy ka awita kini sa lubnganan ko.

No comments:

Post a Comment